Full informatiu. Desembre 2016

El tresor de recursos. Avaluar per aprendre

t-9

Per què avaluar? Què comporta avaluar? Què entenem per avaluació formadora? Quina gestió  d’aula  és necessària per aplicar una avaluació formadora?

A Tresor de recursos trobareu un rebost d’eines i idees per fer una avaluació més gratificant.

Activitats de les biblioteques públiques de Santa Coloma. Desembre 2016

llegir-familia

Podeu consultar les activitats del mes de desembre adreçades a adults i les adreçades a infants de  cada una de les  biblioteques públiques:  Biblioteca Can Peixauet, Biblioteca Central,  Biblioteca del Fondo i  Biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré.

img_4054
Podeu veure i escoltar la conferència  ITER: el camí cap a l’energia de fusió, que va tenir  lloc a la  biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet, el passat 16  de novembre.

Millorar la lectura: 12 decisions

nena
Conferència a càrrec d’Enric Queralt, que té una llarga trajectòrìa com a professor, inspector i com a formador en aspectes relacionats amb la didàctica de la llengua, tant oral com escrita. Dilluns 23 de gener, de 17:30 a 19h a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet.

XXII Prova Cangur de matemàtiques 2017

baixaL’objectiu d’aquesta iniciativa és estimular i motivar tants alumnes com sigui possible.
Termini inscripció: fins el 17 de gener de 2017.

Inscripció per a la prova Cangur 2017.  Tots els nivells.

VIII Jornada de Diàlegs Educatius “La cultura matemàtica de les persones”

cropped-19-gener-fub-022 El proper 28 de gener els Estudis d’Educació Infantil del Campus UManresa,  celebren la 8a edició  d’aquesta jornada que porta com a títol: “La cultura  matemàtica de les  persones”.
Inscripció i programa