MALETES CONTES COEDUCATIUS CONSELL COMARCAL RIBERA D’EBRE

El curs 2017-18, s’inicia la ruta de la Maleta de Contes Coeducatius1  elaborada pel Consell Comarcal en col·laboració amb el Servei Educatiu de la Ribera, el curs 19-20 continua amb una segona Maleta de Contes Coeducatius 2 i el curs 21-22 amb la Maleta LGTBI.  L’objectiu principal és tractar els següents temes:

• Estereotips
  • Resolució de conflictes
  • Educació no sexista (estereotips, noves masculinitats)
  • Sexualitat
  • Prevenció d’abusos sexuals

Durada del préstec: Un mes a cada escola.

Junt a la Maleta Coeducativa cal que cada centre retorni al CRP les fitxes proposades del treball amb l’alumne-família-aula i la valoració final.

Consulta dels títols de la maleta clicant en aquest enllaç. Durant el curs 18-19 es van ampliar els títols, afegint-hi 7 nous llibres.

Cada escola pot fer la petició al CRP.

Més informació aquí.

Tot el material relacionat amb les maletes us el recollim:

Publicacions COEDUCACIÓ  Publicacions relacionades amb les maletes coeducatives

MALETA 1