SESSIÓ DE PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA JUMPMath  AL CRP del Pla d’Urgell

Data: 13 de març de 2018

Lloc: CRP PLa d’Urgell

Hora: 17.30 h

JUMP Math és un programa d’ensenyament-aprenentatge de matemàtiques en l’àmbit escolar que cobreix educació infantil (P5), els sis cursos de primària i els dos primers cursos de l’ESO.

Es tracta d’un programa que aplica procediments i recursos provats, convertint a tots els docents en ensenyants extraordinaris de matemàtiques, capaces de guiar als estudiants perquè obtinguin el seu màxim rendiment.

John Mighton, el creador d’aquest innovador programa, és doctor en Matemàtiques, emprenedor social de la xarxa Ashoka i ha estat reconegut com a Emprenedor Social de l’Any 2015 per Schwab Foundation i guanyador dels premis WISE 2016.

JUMP Math utilitza la ciència per entendre de quina manera s’aprèn millor. Així hem identificat aquestes 10 claus per millorar l’ensenyament de matemàtiques i aconseguir vèncer les principals barreres en el seu aprenentatge.

El programa inclou:

• LLIBRES DE PRÀCTICA I AVALUACIÓ (MATERIAL PER A ALUMNES)

• GUIES PER A DOCENTS (EN PDF)
  • MATERIAL PER A PISSARRES DIGITALS (SMARTBOARD — PDI)

• MATERIAL PER CREAR OBJECTES MANIPULABLES I LÚDICS

• MATERIAL PER A AVALUACIÓ I ACOMPANYAMENT