La ciència en primera persona 2017

L’alumnat 4t d’ESO i Batxillerat de l’INS. La Serra, Ins. Terres de Ponent, C. La Salle i del Centre de Formació d’Adults,van assistir a la conferència-taller “Explicacions científiques de la cuina i oportunitats de futur científico-culinàries” a càrrec de Pere Castells.

Es va dur a terme el dimarts, 14 de novembre, al Teatre l’Amistat de Mollerussa, a les 12.30 h.
Hi van participar un total de 300 alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat de l’INS.Terres de Ponent, l’INS.La Serra , el C. La Salle de Mollerussa i el Centre de Formació d’Adults.
La conferència es va iniciat amb una sèrie de reflexions sobre la l’evolució de la població i la relació d’aquest fet amb l’alimentació, sobre l’impacte de la tecnologia en la història de la cuina i la recerca en aquest camp.
A continuació, hi va haver un taller pràctic sobre emulsions, esferificacions, cocció al microones i aspectes de la xocolata.
Tant el professorat assistent com l’alumnat han valorat satisfactòriament l’activitat per la proximitat amb que el conferenciant ha sabut traslladar els continguts.