7a Edició Concurs Escolar PARADA LITERÀRIA

L’ATM de l’Àrea de Lleida convoca i organitza la 7a edició del Concurs Escolar Parada Literària. Un any més, ho fa en col·laboració amb el Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d’Ensenyament.

Es tracta d’un projecte pedagògic, l’objectiu del qual és potenciar la mobilitat sostenible en tota la comunitat educativa i en totes les etapes educatives. Pretén doncs, l’ús dels mitjans de transport públic, així com l’ús de la bicicleta o els desplaçaments a peu, pel que fa a l’activitat diària de les persones i de manera particular en referència a la mobilitat cap als centres educatius

El concurs es divideix en vuit categories de participació: Cicle Mitjà d’Educació Primària, Cicle Superior d’Educació Primària, 1r  Cicle de la ESO, 2n Cicle de la ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, Formació de Persones Adultes, Pares i Mares d’alumnes  i Professorat.

Els guanyadors de cada categoria rebran un  pack Família per viatjar al Tren de la línia de Lleida – La Pobla de Segur i una targeta de l’ATM vàlida per viatjar il·limitadament durant un mes a tota la xarxa de transport integrat.