5a TROBADA PEDAGÒGICA DEL SALÓ DEL LLIBRE INFANTIL I JUVENIL

El passat  dia 14 d’abril de 9 a 14 hores, es va celebrar al Teatre l’Amistat de Mollerussa, la 5a Trobada Pedagògica del Saló del llibre Infantil i Juvenil de Catalunya, organitzada pel Departament d’Ensenyament.

Aquesta jornada  es adreçada a docents d’educació infantil, primària i secundària, responsables de biblioteca escolar i altres.

El programa va  incloure les següents activitats:

• Conferència a càrrec de Joan Portell, sota el títol  Fer lectors entusiastes és possible?
  • Presentació del llibre Llegim?, de Publicacions de l’Abadia de Montserrat
  • Taller sobre Tècniques per a clubs de lectura, a càrrec de Laia Aguilar de l’Escola d’escriptura de l’Ateneu Barcelonès.
  • Presentació d’experiències:  Grup de treball “Ventall de propostes per treballar la lectura” (CRP del Segrià)  Grup de treball de literatura infantil (CRP del Garraf).

Es tracta d’una formació certificada pel Departament d’Ensenyament.