Teatre per a infants: “Una carretada de contes”

La companyia La Guilla Teatre ofereix des del 24 de gener l’obra “Una carretada de contes” a totes les escoles del Pla d’Urgell. L’activitat esta emmarcada dins la 21a edició d’Activitats de Dinàmica Educativa Comarcal i va adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Els nens i nenes, de la mà dels protagonistes es passegen pel món dels contes. És un espectacle fresc i dinàmic que els embolcalla en la fantasia dels contes. En finalitzar l’espectacle preparen una fantàstica amanida que tots poden degustar.