Hem fet un vídeo! Una donació pot salvar tres vides. Escola Les Arrels de Mollerussa

Els alumnes de cinquè curs de l’escola Les Arrels de Mollerussa presenten:

“Hem fet un vídeo!”

Una donació pot salvar tres vides

La idea del treball sorgeix del projecte sobre el cos humà, concretament sobre la sang, que aquests alumnes  han estat desenvolupant durant les darreres setmanes.

Una de les activitats programades va ser rebre la visita a l’escola de la Presidenta de l’Associació de Donants de Sang del Pla d’Urgell  així com de diferents delegats i voluntaris, per fer pedagogia  sobre la importància que té  la sang per a poder sobreviure, la qual cosa va ajudar als alumnes  a prendre consciència de la gran  importància que tenen les donacions de sang per tant que poden salvar vides.

Conscients de què pel fet de  ser menors d’edat  no poden donar sang, van decidir fer un anunci animant a tots els adults a fer-se donants

Aquí us el deixem!!