Cap a la Semifinal de Lectura en Veu Alta

Avui 21 de març de 2017 han tingut lloc al Teatre de l’Amistat de Mollerussa els Quarts de Final de Lectura en Veu Alta del Pla d’Urgell.

Els joves lectors i lectores de la comarca i el professorat han treballat de manera intensa i perseverant aquests darrers mesos. Valorem i agraïm el seu esforç ja que han aconseguit que aquesta fase del certamen fos d’alt nivell i que els assistents en puguessin guardar un record entranyable.

El jurat, format per la Sra. Diana Solé, el Sr. Josep Camps i el Sr. Damià Santamaria, ha acordat que fossin seleccionats per passar a la semifinal:

• Marta Bosch Niubó  de l’Escola Pompeu Fabra de Mollerussa, en la categoria Grumets vermells.
  • Maria Solsona Mases de l’Escola Marinada de Vilanova de Bellpuig, en la categoria Grumets verds.
  • Bilali Diakite de l’Escola M.Ignasi Peraire de Mollerussa, en la categoria Timoners.

Els emplacem a l’acte de semifinals que tindrà lloc el proper 9 de maig de 2017 en el marc del 33è Saló del Llibre Infantil i Juvenil.