CRP

Al Centre de Recursos Pedagògics del Pla de l’Estany hi treballen dos professionals i dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent especialment en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la comarca.

Les nostres tasques

• Suport i assessorament en projectes de centre (TAC, Biblioteca Escolar, Servei Comunitari, Educació per la sostenibilitat, …)
  • Disseny i organització d’activitats de dinamització de la zona per projectar la figura de l’alumne com a protagonista del seu aprenentatge (Mostra de Teatre, Jocs Florals, Xarxa de Competències Bàsiques, etc)
  • Treball en xarxa entre els centres i amb les institucions i serveis de la zona.
  • Coordinació i organització de les activitats del Pla de Formació de Zona (PFZ) del Pla de l’Estany, incloent la gestió d’activitats de coordinació de grups de docents i la informació i assessorament als centres en l’avaluació del seu aprofitament i de la transferència a l’aula.
  • Disseny, elaboració i préstec de materials, recursos didàctics i maletes pedagògiques.
  • Acompanyament als centres per la innovació metodològica i la inclusió de noves tecnologies i recursos digitals a l’aula.

L’accés al servei és a partir de demandes dels centres educatius, d’equips docents, de grups de professorat o en la coordinació amb altres serveis i agents educatius que actuen a la zona.

Contacteu

Podeu adreçar les vostres demandes presencialment, per correu electrònic i telefònicament.

• crp-pladelestany@xtec.cat (b7990106@xtec.cat)
Horari d’atenció al públic
  • Matí: de dilluns a divendres de 9 a 14h
  • Tarda: dilluns, dimarts i dijous de 16 a 18h.
  • Durant els mesos de setembre, juny i juliol l’horari d’atenció al públic és de 9 a 14h.
Per saber-ne més