VII CONCURS ESCOLAR SALÓ DEL CÒMIC

En el marc de la 36a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 12 i el 15 d’abril de 2018, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el VII concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Enguany la temàtica del concurs serà l’esport de manera que els participants hauran de crear un còmic on l’esport sigui l’eix central de la història. El relat ha de ser inventat; els clubs o les institucions que hi apareguin han de ser ficticis i s’han de ressaltar els valors positius de l’esport (treball en equip, respecte, esforç, superació, efectes beneficiosos per a la salut…). El guió ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

Fases.
INSCRIPCIÓ: El període previst és del 9 al 31 de gener de 2018. Es farà una inscripció a través d’aquest formulari per cada grup classe fent constar el nombre d’alumnes que hi participen. Quan hi participin alumnes de més d’un grup classe per nivell educatiu es faran tantes inscripcions com grups classe.
LLIURAMENT DELS TREBALLS: de l’1 de febrer al 7 de març de 2018.

Per més informació consulteu les bases del concurs.