El proper curs 2018-2019 Us podem oferir en préstec  aquests  dues caixes del Museu Marítim.
Caixa dels Pirates
A qui s’adreça: Educació Primària i Educació Secundària.

Descripció: Caixa per conèixer el fenomen de la pirateria al llarg del temps i en diferents àrees, principament al Mediterrani (segles XV i XVI) i  a l’Atlàntic (Segles XVII, XVIII, XIX).

Hi  trobareu novel·les d’aventures, pel·lícules, fotografies, objectes variats com ara banderes, barrets, cartes de navegació, un tresor i un dossier d’informació.

Si voleu la fitxa de la caixa en PDF, cliqueu aquí. Més informació al bloc de les caixes del Museu Marítim de Barcelona.

Disponibilitat: Tot el curs del  17 de setembre el 21 de juny
Durada del préstec: 15 – 20 dies
Reserves: 938866353 Ext 1 i Ext 2 – crp-osona@xtec.cat  / extcrp-perafita@xtec.cat

Caixa dels Vaixells
A qui s’adreça: Educació Infantil i Educació Primària.

Descripció: Què és un vaixell? Quins usos té? Com s’adequa la forma d’un bastiment a la seva funció? Com es propulsa? Ha estat sempre així?

Per respondre aquestes i altres preguntes més específiques sobre nomenclatura, navegació o història hem concebut aquesta caixa, que conté un joc sobre tipologies de vaixells per als més petits, fotografies d’embarcacions de pesca, de transport, de passatge, de passeig, de guerra… i, entre altres coses, el dossier destinat als docents.

Si voleu la fitxa de la maleta en format PDF, cliqueu aquí. Més informació al bloc de les caixes del Museu Marítim de Barcelona.

Disponibilitat: Tot el curs del  17 de setembre el 21 de juny
Durada del préstec: 15 – 20 dies
Reserves: 938866353 Ext 1 i Ext 2 – crp-osona@xtec.cat  / extcrp-perafita@xtec.cat

JOVES & MOBILITAT