“Les Butxaques del mar”. Un conte a les escoles de Nou barris

Com altres anys, durant la primera quinzena de febrer i adreçada a infants d’educació infantil, està tenint lloc en diverses escoles de Nou Barris, l’activitat de dinamització: HI HAVIA UNA VEGADA, a càrrec de la conta-contes Ada Cusidó.

unnamed
Aquest any, el conte “Les butxaques del mar”, ens fa veure i viure totes les sorpreses que la lluna, caçadora d’estels, descobreix al fons del mar mentre busca una cullera que ha perdut.

Com en anteriors edicions, l’activitat ha tingut molt bona acollida. Ens ha agradat molt!!!