XV Mostra de Treballs de Recerca curs 2016-2017

pin-mrjb-2017Us informem de l’inici del procés de presentació de treballs a XV edició de la Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat al Districte de Nou Barris.

Com sempre, confiem en la vostra decidida col·laboració per motivar i ajudar a l’alumnat a participar a la Mostra i comptem amb la presència dels centres de la zona  i amb els alumnes de 1r de Batxillerat. L’acte de la Mostra està previst pel dimecres 29 de març de 2017 de 11:30 a 13:30 a l’Auditori de la Seu del Districte de Nou Barris.

Recordem que el jurat haurà de seleccionar també els treballs que participaran a la Mostra de recerca jove que està prevista a Barcelona el dimarts 25 d’abril al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

El termini per presentar els treballs al CRP,  finalitza el 20 de febrer 2017 a les 18h.

Us enllacem els documents que s’han enviat als centres.

Bases de la Mostra de Nou Barris

Fitxa participació