X Jornada Apropa’t al Món de les Persones amb Discapacitat

Els dies 5 i 6 d’abril, amb el lema: Escolta, veus com no som tan diferents… caminem junts?,  ha tingut lloc, al pati del Districte de Nou Barris, la desena edició de l’activitat: Apropa’t al món de les persones amb discapacitat. Amb la participació de 7 escoles de Nou Barris i més de 200 alumnes, que han realitzat els diferents tallers a càrrec de les entitats: GSIS Barcanova, ASENDI, CO Can Carreras, CANB i FECPC, Club Social Pi i Molist, TEB Verdum, AFEM/Activament, + Accés, i Joc Viu.

Valorem molt positivament l’activitat que, com sempre, ha estat un èxit. Ens plau participar en la realització d’aquesta jornada junt amb les altres entitats col·laboradores: Consell Sectorial de persones amb discapacitat Nou Barris, els voluntaris del centre Cruïlla de Ciutat Meridiana, la fundació Adapta2 i el centre Lexia.

Felicitem l’organització, a càrrec Districte de Nou Barris i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat i ens alegrem que s’hagi arribat ja als 10 anys de la seva realització. Enhorabona!

Aquí podeu podeu veure una petita mostra d’imatges de la Jornada.