Recitant i llegint Glòria Fuertes

Els dies 9 i 10 de maig, nens i nenes de les escoles de Nou Barris, obren la Festa Major tot llegint i recitant Glória Fuertes, en commemoració del seu centenari.

En un matí, es realitzen tres activitats repartides en tres escenaris:   lectura en veu alta (al pati de la biblioteca), construcció d’un poema (en els espais de la biblioteca) i fabricació de xapes (als porxos de la Seu del Districte). L’activitat de lectura va acompanyada de traducció en llenguatge de signes.

Participen en l’organització: el seminari de  biblioteques escolars, la biblioteca de Nou Barris, ASENDI, responsables del Districte  i el CRP

Aquests dies,  les veus de nenes i nens, omplen de literatura el pati de la biblioteca. Felicitem el professorat per la bona feina feta i l’alumnat per les seves boniques lectures.