Oberta la inscripció a les activitats de formació d’escriptura

Us informem que està oberta la inscripció a les activitats formatives que s’iniciaran el mes de gener.

Curs Escriptura Creativa (Primària)

Taller d’escriptura per al professorat per reflexionar sobre el propi procés escriptor. Es reflexionarà també sobre com fomentar l’escriptura creativa entre l’alumnat, i quines estratègies es poden aplicar.

La via racional i la via intuïtiva per a la producció d’un escrit.
Aspectes implicats en la creació d’un text: les veus narratives, els personatges, el diàleg, les descripcions i la claredat.
Inscripció i més informació.

Seminari de coordinació L’escriptura en un centre educatiu (primària)
A partir d’un aspecte d’escriptura que cada centre haurà triat i vulgui millorar, el seminari promou la reflexió, l’orientació i la planificació d’actuacions a partir de les orientacions didàctiques presentades als cicles de conferències araESCRIC.

Inscripció i més informació.

Activitats pràctiques d’expressió escrita (cicle mitjà i cicle superior)

El continguts que es treballen en aquest seminari de coordinació són: les modalitats de l’escriptura col·lectiva guiada, les entrevistes d’escriptura i els aspectes de revisió, correcció i millora de les capacitats de l’alumnat respecte a l’escriptura

Inscripció i més informació..

Curs Escriptura Creativa (Secundària)

Entendre els processos creatius de l’escriptura en els alumnes.
Conèixer i inventar alguns exercicis d’escriptura creativa.
Aplicar activitats d’escriptura creativa a l’aula.
Aprendre a valorar críticament els escrits dels alumnes.

Inscripció i més informació.