JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES: Projectes interdisciplinars a l’aula

El passat dimarts 27 de Juny va tenir lloc a la biblioteca de Vilapicina i la Torre Llobeta la Jornada d’Intercanvi d’Experiències de les escoles dels barris de Porta, Vilapicina i El Turó de la Peira.

Intercanvi

Cadascuna de les 11 escoles participants de les jornades van explicar un projecte singular que s’havia dut a terme durant el passat curs escolar 2016-17. A continuació teniu enllaçats els arxius en .pdf de les presentacions de cada centre:

Coneixem i expliquem el nostre barri tot construint un Google Maps - Esc. Palma de Mallorca

Full per full: còmic, animació i cinema - C. Cor de Maria Sabastida

Pictoescriptura: del dibuix al relat - Esc. Timbaler del Bruc

Racons interdisciplinars a cicle inicial: aprendre manipulant, jugant i pensant - Esc. El Turó

Ens ajudeu a planificar una sortida a la muntanya? - C. Closa

Valors ecològics i descoberta de l'entorn: del turó al delta, som un ecosistema? - C. Amor de Dios

Els reporters de TeleAmílcar - FEDAC Amílcar

Maestros por un día: la competencia oral - C. Camí

Espais d'estratègies matemàtiques - Esc. Splai

Destinació Tossa de Mar - C. Aloma

Em conec, em cuido, em cuiden: el treball de les emocions en una escola d'infantil - Llar Magnòlia

Les jornades van ser un punt de trobada molt interessant i enriquidor per als gairebé 150 professors i professores que es van apropar a la sala de la biblioteca.