Jocs Florals Escolars de Nou Barris

Dimecres 24 de maig, a l’Auditori del Parc Tecnològic i dinamitzat pel grup teatral “Els Pirates”, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis, als finalistes dels Jocs florals de Nou Barris 2017

Aquest any s’hi han presentat 176 treballs d’alumnes de 30 centres escolars, corresponents a les diferents categories d’educació primària,  necessitats educatives especials, educació secundària i conte audiovisual.

Va ser un plaer poder escoltar com els autors llegien  al públic fragments de les seves obres. Es va comptar amb la presència de la regidora Sra. Janet Sanz , la directora de l’Àrea d’Innovació de CEB Sra. Marta Comas i la inspectora Sra. Neus Ollé, que juntament amb els membres de jurat van fer lliurament dels premis als guardonats.

Felicitem als nois i noies premiats  a les seves escoles i famílies i animem a tots els participants a seguir escrivint!