Alumnes de l’institut Pablo R. Picasso fabriquen material didàctic per a l’escola St. Joan de la Creu

Dimarts 13 de juny, alumnes de l’Institut Pablo R. Picasso, han visitat l’Escola d’Educació Especial Sant Joan de la Creu i els han obsequiat amb un parell de jocs didàctics de matemàtiques. En el marc de l’activitat Aprenentatge i Servei, els alumnes del Picasso han dissenyat el material pedagògic, que s’ha realitzat a l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana.  Els jocs han estat molt ben rebuts pels nens i nenes de Sant Joan de la Creu.

Felicitem el professorat i alumnes de l’institut  Picasso per la bona tasca feta i els engresquem a seguir realitzant actuacions com aquestes.