Cloenda de les Estades formatives en empreses.

Dimarts 13 de juny, amb l’assistència d’alumnes i professors dels instituts: Barcelona Congrés, Galileo Galilei, Guineueta, Pablo Ruiz Picasso i Turó de Roquetes, junt amb representats de les empreses col·laboradores així com del Districte, el Consorci d’Educació  i d’Inspecció d’Educació, ha tingut lloc, a la sala d’actes… Llegeix més»

Jornada Petit Príncep

Divendres 9 de juny, a la sala d’actes de Can Basté, ha tingut lloc l’activitat: Jornada Petit Príncep, (programada dins dels actes de la Festa Major de Nou Barris i ajornada a causa de la pluja).
Ha assistit a la Jornada la Carolina Recio, Consellera del Districte.… Llegeix més»

Trobada amb l’autora Gemma Lienas

Divendres 26 de maig,  a la sala d’actes de la biblioteca de Vilapicina i en el marc de l’activitat: Autors a les aules,  alumnes de cicle superior de les escoles:  Àgora, Aiguamarina, Calderón de la Barca, Ferrer i Guàrdia, Mestre Morera, Palma de Mallorca, Prosperitat,… Llegeix més»

Jocs Florals Escolars de Nou Barris

Dimecres 24 de maig, a l’Auditori del Parc Tecnològic i dinamitzat pel grup teatral “Els Pirates”, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis, als finalistes dels Jocs florals de Nou Barris 2017
Aquest any s’hi han presentat 176 treballs d’alumnes de 30 centres escolars, corresponents… Llegeix més»

Recitant i llegint Glòria Fuertes

Els dies 9 i 10 de maig, nens i nenes de les escoles de Nou Barris, obren la Festa Major tot llegint i recitant Glória Fuertes, en commemoració del seu centenari.
En un matí, es realitzen tres activitats repartides en tres escenaris:   lectura en veu alta (al pati… Llegeix més»

4t Congrés de Ciència

Portada aiguaEls propers 15, 16 i 17 de maig se celebrarà el 4t Congrés de Ciència a la Fàbrica de Creació del recinte de Fabra i Coats.

El Congrés de Ciència està adreçat a l’alumnat d’educació infantil i primària. Es presentarà una experiència de recerca per centre que en aquesta edició tractarà com a tema d’investigació “l’aigua”. El dia del congrés els alumnes exposaran en petit grup l’experiència acompanyada d’un suport visual (fotografies, presentacions informàtiques etc.).

Podreu seguir el Congrès  en streaming.

Més informació: https://sites.google.com/a/xtec.cat/4t-congres-de-ciencia/                                     4tcongrés_ciència