Sant Jordi, acte d’entrega de premis

La sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer es va omplir de gom a gom en l’acte d’entrega de premis del certamen literari, concurs comarcal de punts de llibre i de les il·lustracions dels relats del mercat del conte Encontats.

Pel que fa al Certamen literari Sant Jordi celebrat el passat dia 10 d’abril a Lapallavacara, el jurat format per Núria Arbós, Directora de la Biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer, Mercè Plens, Directora del CRP de la Noguera, Florià Belinchon, assessor LIC del Servei Educatiu de La Noguera i Maria Bañeres i Laura Barrios, docents del CRP, després de llegir els treballs presentats per l’alumnat dels diferents centres de la ciutat, declara guanyadors dels Premis Literaris Sant Jordi 2018 els següents nois i noies:

CATEGORIA A – ALUMNAT DE PRIMÀRIA

• 1r premi: Es declara desert
  • 2n Premi: Pseudònim: Ms. Creativity / Nom: Gina Castro Aznar – ESC Mont-Roig
  • Accèssit : Pseudònim:Super woman / Nom: Ariadna Solans Daviu  – ESC Mont-Roig

CATEGORIA B – ALUMNAT DE SECUNDÀRIA

• 1r Premi: Pseudònim: Sedy / Nom: Selena Sánchez – Vedruna Balaguer
  • 2n Premi: Pseudònim: Verd / Nom: Berta Torreguitart Forns – INS Almatà

Cliqueu sobre la imatge per accedir a la Galeria de fotos completa de l’acte.

Per a la resolució del Concurs comarcal de Punts de llibre es reuneix el jurat format per Natalya Domanova, il·lustradora i professora d’art a Art Kids, Núria Arbós, Directora de la Biblioteca Margarida de Montferrat, Mercè Plens, Directora del CRP de la Noguera i Maria Bañeres i Laura Barrios, docents del CRP de la Noguera per deliberar sobre el conjunt de les obres presentades amb el tema “Les 4 estacions”. Un cop valorada la qualitat artística i plàstica de les obres arriba al veredicte següent:

1a. CATEGORIA. Educació infantil

Premi P3: Pseudònim: Futbolista / Autor: Ian Mayoral – Escola La Ràpita
Premi P4: Pseudònim: Elefant / Autor: Avril Pascual – Escola Alfred Potrony
Premi P5: Pseudònim: Sol / Autor: Lluc Fillat – Escola La Ràpita
Accèssit P5: Pseudònim: La fada guapa / Autor: Alexandra Arianna Cserei – Escola Els Planells

2a. CATEGORIA. Cicle Inicial

Premi 1r: Pseudònim: Uanra / Autor: Arnau Galan Fons – Escola Els Planells
Accèssit 1r : Pseudònim: Anitsirc / Autor: Cristina Córdoba Cayetano – Escola Els Planells
Premi 2n: Pseudònim: Mar Blau / Autor:  Zoe Sierra – Escola La Ràpita