Entrega de premis del Concurs de dibuixos de Nadal

El dia 4 de gener de 2018 s’ha fet l’entrega de premis del Concurs de dibuixos de Nadal 2017 del Pla Municipal de dinàmica educativa, el tema del qual era Els ornaments de Nadal“. El jurat i els representants que han participat en l’entrega de premis han destacat la dificultat que han tingut aquest any per elegir els guanyadors ja que el nivell ha estat molt alt i els dibuixos presentats eren d’una gran qualitat.

Esperem gaudir un altre cop de la creativitat, inspiració, imaginació i bon traç del nostre alumnat en la propera edició. Moltes felicitats a tots/es per la bona feina.

Accediu a la Galeria de fotos de l’acte.

Gaudiu dels dibuixos guanyadors de cada categoria:

Llegiu la notícia i vegeu el reportatge a Balaguer Televisió.