Concurs de cartells amb motiu del dia mundial antitabac

Els centres educatius de la Noguera han participat en les tres categories del 1r concurs de cartells amb motiu del dia mundial antitabac el proper 31 de maig amb un total de 26 cartells presentats organitzat per la Mesa de Salut Jove i el CRP de la Noguera.

“Les esportistes”, pseudònim de la classe de 5è de primària de l’Escola Joan Ros Porta de Menàrguens (ZER El Jonc), guanyadors de la categoria de Primària ens expliquen: “Els nedadors que no fumen estan més sans i avancen al nedador fumador. Tenen moltes més possibilitats de guanyar. A la vida, si tries agafar la cursa del tabac no guanyaràs en salut. Millor no participar-hi!”

“Safanòria” és el nom que amaga la classe de 1r d’ESO C de l’Institut Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell i ens diuen: “El nostre treball tracta d’un edifici on un fumador està fumant i entre els veïns s’expliquen els problemes que pot causar el fum“.

Finalment, en la categoria de Batxillerat i cicles formatius, darrera de “Tètrix” hi trobem l’alumnat de 2n curs del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes de l’Institut Almatà de Balaguer que ens deixen amb un contundent “Qui consumeix a qui“.

p01 p02 p03

Cliqueu  les imatges per ampliar-les

Bons missatges i bons lemes a difondre en la tasca de prevenció que es vol fer arribar a tota la població en situació de risc, especialment els joves i els infants, des de la Mesa de Salut Jove de la Noguera.

Podeu veure tot el reportatge de Balaguer Televisió.