Certamen literari Sant Jordi i festa del 30 aniversari

Dimarts dia 4 d’abril es van aplegar un centenar de participants en el Certamen Literari Escolar Sant Jordi 2017 al local de Lapallavacara. Es tractava dels representants de Cicle Superior de Primària i de 1r i 2n d’ESO de tots els centres educatius de Balaguer.

La sorpresa d’aquest any ha estat que la redacció era de tema lliure però amb la condició d’utilitzar sis paraules clau: cristall, estupend, filosofia, gastar, paciència i tenora al llarg del text escrit. Per tant, s’ha deixat a la inspiració i l’originalitat dels escriptors les aventures i històries que explicaran en cada redacció.

Els guanyadors es coneixeran en l’acte d’entrega de premis de la Diada de Sant Jordi a les 18:00 a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer.

Temps de redacció a Lapallavacara

En finalitzar les redaccions, els escriptors es van poder reunir amb la resta de companys del seu curs per participar en la festa de celebració que va tenir lloc a la Plaça Mercadal amb motiu del 30è aniversari del Certamen dins del Pla Municipal de Dinàmica Educativa.

Allà s’hi van aplegar uns 800 alumnes i el professorat corresponent de tots els centres educatius per gaudir de l’espectacle “Sant Jordi, llibres, flors i màgia” de l’ACTE.

Festa de celebració del 30 aniversari del Certamen literari a la Plaça Mercadal

Podeu veure la notícia a Balaguer Televisió.