Els alumnes de Vallfogona de Balaguer participen al projecte FER

Una clínica veterinària, una hípica o un gimnàs han estat algunes de les propostes que han presentat els alumnes de l’escola de Vallfogona de Balaguer en el marc del projecte FER

Els alumnes de cicle superior d’educació primària de l’escola de Vallfogona de Balaguer, han dissenyat diferents projectes d’empreses, en la seva participació al projecte FER “Ensenyant a emprendre a les escoles rurals”. Gràcies al projecte, els alumnes han pogut conèixer quins són els punts més importants a l’hora de crear una empresa.

Una clínica veterinària, una hípica o un gimnàs han estat algunes de les propostes que han presentat els alumnes.

El projecte FER, coordinat pel GAL Noguera – Segrià Nord, pretén fomentar les vocacions d’emprenedors als alumnes de les escoles ubicades en territoris rurals.

Accediu a la Galeria d’imatges de l’entrega de diplomes: