Teatre escolar amb la Crisi Perpètua

La setmana prèvia a les vacances de Setmana Santa hem pogut gaudir de les representacions de les obres de teatre dels Joves i els Cracks de la Crisi Perpètua de Balaguer en el cicle de Teatre escolar del Pla Municipal de Dinàmica Educativa.
En el marc del Teatre Municipal de Balaguer, el dimecres 21 de març els Joves de la Crisi Perpètua
van representar l’obra Vull ser famosa adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, amb una reflexió profunda de la igualtat, la coeducació i els estereotips de la societat actual. El dijous 22 de març, ens van acompanyar els Cracks de la Crisi Perpètua amb la representació de l’obra Els temps canvien, adaptació de l’obra “T’he enganxat Caputxeta” de Carles Canó adreçada a l’alumnat de cicle mitjà de Primària, un embolic de personatges de diferents contes infantils que posen de relleu la igualtat, la inclusió i la coeducació.

L’èxit de totes dues obres va ser clamorós i tothom en va sortir molt content i satisfet amb l’experiència.

Cliqueu per accedir a la Galeria d’imatges