III Trobada Pedagògica de Servei Comunitari de les Terres de Lleida

El passat el dia 23 de febrer, l’equip ICE en Aprenentatge Servei *Cafès ApS* de la UdL i el Departament d’Ensenyament, varen organitzar la III Trobada Pedagògica de Servei Comunitari de les Terres de Lleida de 9:00h a 14:00h a l’Auditori del Centre Transfronterer de Cultures i Cooperació de la Universitat de Lleida.

Escola La Ràpita  INS Ciutat de Balaguer

La jornada va ser un espai de trobada, reflexió i diàleg envers el Servei Comunitari i l’Aprenentatge Servei amb  tot un seguit d’activitats en les quals els protagonistes principals van ser els/les estudiants acompanyats del seu professorat, de les entitats col·laboradores i de totes aquelles persones que treballen en projectes d’Aprenentatge Servei / Servei Comunitari.

En el cas de la Noguera, varem poder comptar amb l’assistència de l’alumnat de l’Institut Ciutat de Balaguer i la participació de l’Escola de la Ràpita.

Una de les activitats del matí va ser la II Fira d’Aprenentatge Servei APSsejant per Ponent”, que oferia un espai expositiu i un punt d’informació i de divulgació de les experiències en Aprenentatge Servei que es porten actualment al territori de Lleida.

L’alumnat de la Ràpita, els únics representants de primària que varen participar en la trobada, acompanyats per un grup d’avis i àvies, varen presentar la seva pròpia experiència ApS “El Casal a l’escola. Juguem i aprenem amb la gent gran” amb el suport del pòster explicatiu.

El programa de la jornada comptava també amb un taller creatiu Workshops per reflexionar sobre el motiu i la finalitat de l’APS, de la mà de BrainStore i la reunió dels referents del Servei Comunitari dels centres educatius.

La cloenda de la trobada va anar a càrrec de Tortell Poltrona de Pallassos Sense Fronteres amb una xerrada-espectacle molt motivadora.

Cliqueu a l’enllaç per accedir a la Galeria d’imatges de la trobada i a la Galeria de l’ICE de la UdL.

Gaudiu de la xerrada-espectacle de Tortell Poltrona: