Dia mundial antitabac. 2n Concurs comarcal de cartells

El dia 31 de maig, coincidint amb el Dia Mundial Antitabac es va fer l’entrega de premis del 2n Concurs de Cartells antitabac organitzat per la Mesa de Salut Jove i el CRP de la Noguera a la Sala d’actes del Consell Comarcal de la Noguera.

El Cartell guanyador d’aquesta edició ha estat el realitzat pels alumnes de 2n d’ESO de l’INS Ermengol IV de Bellcaire , que van rebre un ordinador portàtil i, a més a més, durant aquesta setmana serà la imatge de la campanya antitabac de la comarca i de la setmana sense fum promoguda des de l’àmbit de la salut.

Podeu descarregar el cartell en pdf.

En la categoria de primària va resultar guanyadora la classe les alumnes de 6è de l’Escola Joan Ros Porta de Menàrguens.

Cliqueu la imatge per veure tota la galeria de fotos de l’entrega de premis:

Llegiu la notícia a Balaguer TV: