Conte musicat d’En Patufet

Dins les activitats del Pla Municipal de dinàmica educativa, l’Escola Municipal de Música de Balaguer va aplegar l’alumnat de P4, P5 i 1r al Teatre Municipal per presentar-nos una mostra dels instruments d’orquestra i les seves possibilitats a través d’una adaptació musicada del conte d’“EN PATUFET”.

imagen1

Durant la narració del conte i al mateix temps que es donaven a conèixer els instruments que formen part de l’orquestra i que s’imparteixen a l’EMMB,  es van interpretar 6 cançons populars catalanes arranjades per a l’ocasió com ara En Patufet, El gegant del pi, Sol solet, Plou i fa sol, El lleó no em fa por i 10 pometes.

Per tal d’amenitzar l’activitat i fomentar la participació, els alumnes assistents vàren tenir l’oportunitat de poder-les cantar, després de treballar prèviament el text de les cançons a les diferents escoles. També es va demanar que els alumnes fessin uns dibuixos sobre les diferents seqüències del conte per il·lustrar visualment el concert.