Certamen literari Sant Jordi 2018

El dia 10 d’abril es van aplegar quasi un centenar d’escolars de Cicle Superior de Primària i de primer cicle de l’ESO de Balaguer per escriure els seus relats per participar al Certamen Literari Escolar Sant Jordi 2017 al local de Lapallavacara.

Com en l’edició anterior, la redacció era de tema lliure però amb la condició d’utilitzar sis paraules clau: clau, desassossec, foscor, silenci, soroll i xiscle al llarg del text escrit. Per tant, s’ha deixat a la inspiració i l’originalitat dels escriptors les aventures i històries que explicaran en cada redacció.

Els guanyadors es coneixeran en l’acte d’entrega de premis de la Diada de Sant Jordi a les 18:00 a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer.

Cliqueu l’enllaç per accedir a la galeria d’imatges: