Cicle conferències del MRP Terres de l’Ebre.

Aquest mes s’inicia el cicle de conferències a secundària:
Nous reptes a secundària: Mostra d’experiències en el marc de l’escola avançada.
Amb aquestes conferències, organitzades pel Moviment de Renovació Pedagògica de les Terres de l’Ebre, pretenem recollir una sèrie d’experiències de diferents instituts que serviran de referència a tots aquells centres educatius compromesos amb la tasca educativa.

Objectius
L’objectiu que ens proposem es conèixer diferents practiques d’aprenentatge que ens ajudin a reflexionar sobre com avançar cap a un sistema equitatiu de qualitat on tot l’alumnat de qualsevol centre educatiu trobi experiències d’aprenentatge rellevants, gratificants i empoderadores.

Continguts
Pràctiques d’aprenentatge basades en el coneixement existent de com les persones aprenen.
Activitat reconeguda pel Departament d’Ensenyament a través de l’ICE URV (codi 8000000021) amb una certificació de 15 hores.