INS La Sénia

Aprenem a créixer

La finalitat del pseniarojecte és oferir experiències gratificants, enriquidores i úniques fàcilment adaptables als seus nivells i interessos per poder-les relacionar amb els continguts de la majoria de matèries, per tal de fer-los més accessible el currículum de l’etapa.
S’han dut a terme quatre tallers: horticultura i jardineria, consergeria, estació meteorològica i reciclatge.

Projecte eTwinning: Inclusió digital i activitats de biblioteca

etiwnning_miniEs tracta d’un projecte de promoció de la biblioteca escolar com instrument fonamental de suport a les activitats pedagògiques i com espai d’accés al coneixement, de manifestació de la creativitat, de desenvolupament del sentit crític i del respecte per la diversitat.
La biblioteca escolar s’entén com un espai d’inclusió social on els alumnes amb NEE troben oportunitats d’enriquiment personal i educatiu, mitjançant la inclusió digital.