COL Santa Teresa

Itinerari competència comunicativa. Escriure a l’escola: Escriure des de les àrees

Aquest curs, segusta teresaint les orientacions del Departament d’Ensenyament, la nostra formació a centre havia de ser seguint el nou model de formació interna de centre (FIC).
El primer que vam fer va ser triar quin itinerari dels que ens proposaven des del Departament ens aniria més bé per poder participar tot el claustre de professors (nosaltres som un centre que tenim des de P3 fins a 4t ESO).
Vam triar la competència comunicativa i dins d’ ella vam escollir “Escriure a l’escola: escriure des de les àrees”.
Després, l’Equip Directiu va pensar quins professors/es podien formar l’Equip de Coordinació. Posteriorment aquests es van reunir i seguint els consells i orientacions del Departament van organitzar més detalls sobre la formació; nombre de sessions, grups a fer i nombre de persones en cada grup, dates de reunió a consensuar amb el Claustre…