L’escola en construcció, segons Guillem Riba.

A l’edició de la revista Guix del passat mes de gener, dintre de l’apartat Reflexió, s’ha publicat un article “L’escola en construcció” per part del nostre company i docent Guillem Riba. Guillem és un professional de l’Escola Consol Ferré d’Amposta.

En aquest article, no només parla de pedagogia sinó que també ho fa de cultura i societat, d’identitat i personalitat o de democràcia i poder. Ens diu que ha trobat en l’educació el punt d’encontre entre tot allò que li interessa i l’estimula, tant a nivell intel·lectual com a un nivell més activista.
Ell entén l’educació com un indret des d’on xiquets i grans poden transformar la societat de forma col·lectiva, això sí, sense doctrines ni adoctrinaments.
+ INFO al seu Blog