AULA METEO

Referent de l’activitat: Marta Ponti

Aula d’educació ambiental de les Corts

Coneguem el planeta

L’Aula ambiental                      PLACES EXHAURIDES !!!!

Ofereix un recurs adreçat a les escoles. Es tracta d’un banc d’activitats que es poden realitzar al mateix centre cívic Can Deu o bé en l’entorn natural del Districte, amb el títol genèric de Coneguem el planeta. L’entorn natural de Les Corts es proposa com un espai educatiu i com a context d’aprenentatge, incentivant els vincles entre les persones amb el verd urbà i la biodiversitat present en el territori. Durant el curs escolar, s’acompanyarà l’activitat amb les escoles amb un/a dinamitzador/a.

El projecte aborda dues temàtiques: verd urbà i meteorologia.

Meteorologia: “Aula Meteo”    PLACES EXHAURIDES !!!!

Ens aproximarem a la meteorologia gràcies a l’estació meteorològica instal·lada damunt el terrat de l’hort. Amb aquesta iniciativa volem oferir una eina d’experimentació fòra de l’aula, per conèixer de primera mà com treballen els meteoròlegs professionals i poder fer de la terrassa de Can Deu un petit laboratori.

Pedagògicament s’adaptarà a totes les franges d’edat de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius (12-18 anys)

Centres participants: Pau Romeva i Santa Teresa de Lisieux

Per a més informació i programació de les activitats contactar amb Raquel García, coordinadora de l’Aula a raquelgarcia@lleuresport.cat