L’ESCOLA DANSA PER LA FESTA MAJOR!

Referent de l’activitat: Joan Davia

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

(FINS EL 20 DE SETEMBRE)

Aquest any 2023, del 29 de setembre al 8 d’octubre serà la Festa Major de les Corts!

Un grup d’escoles del Districte ens trobarem el 5 d’octubre a les 10’30 hores a la plaça de la Concòrdia per participar a l’activitat “L’escola dansa per la festa major”.

És una trobada on els nens i les nenes de tercer de primària ballen unes danses apreses el curs anterior i uns ballarins professionals ens mostren el seu art, acompanyats pels gegants, capgrossos i bestiari de les escoles.

Us esperem amb els vostres Gegants i les vostres Gegantes que presidiran l’acte!

Resultat d'imatges de l'escola dansa per la festa major

CONDUCTOR DE L’ACTE: Jordi Rubio

1. Dansa Factoria Mascaró: Petar-ho – Oques Grasses 3’38’’

DANSES QUE BALLAREM:

2- Il Tamburo & la Ritirata Maestroso – Boccherini 2’15’’

3- Hawaiian Lollipop – The Waikikis 2’18’’

4- 500 miles – The Proclaimers 3’38’’

5- Poltsa Berri – Quico Pugès 2’13’’

6- Jungle Blues – Pepet i Marieta 3’31’’

7- Frase de moviment : Gran Valse – Francisco Tàrrega 1’12’’

8- Eso que tu me das – Jarabe de Palo () 3’31’’

Escoles participants: Escola Barcelona, Escola Esclat, Escola Ítaca, Escola Lavínia, Escola Pau Romeva, FEP Santa Teresa de Liseux i Institut Escola Tresa Fonts de Les Corts.

Amb la col·laboració de                                 Organitza

logodistrito logocrp

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *