Maletes d’anglès

anglès CMMaleta de llibres en anglès per a alumnat de Cicle Mitjà

La maleta de lectura d’anglès conté un total de 25 llibres de lectura per al Cicle Mitjà de l’Educació Primària, algun dels llibres es poden adaptar al final del Cicle Inicial i d’altres es poden adaptar al principi del Cicle Superior. Molts llibres tenen el suport magnètic en un DVD per si es vol fer un treball oral del llibre. Els llibres que conté la maleta els podeu trobar en aquest enllaç.

anglès CS

Maleta de llibres en anglès per a alumnat de Cicle Superior

La maleta de lectura d’anglès conté un total de 30 llibres de lectura per al Cicle Superior de l’Educació Primària. Molts llibres tenen el suport en un DVD per si es vol fer un treball oral del llibre. Els llibres que conté la maleta els podeu trobar en aquest enllaç.

image00Col.lecció “Magic English Plus”

La col·lecció consta de 14 llibres i 26 DVD en principi enfocada a les famílies però que també podem donar-li un bon ús a les escoles.

Enllaç als materials

Maleta de llibres en anglès per a alumnat de Cicle Infantil

Nova maleta per alumnes de 0 a 6 anys, amb diccionaris visuals i auditius per aprendre les primeres paraules en anglès. Es pot treballar prèviament amb el grup i donar-los després als nens i nenes. Els llibres que conté els podeu trobar en aquest enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *