Maleta Expressart

El projecte educatiu Expressart es presenta amb un format de museu portàtil que facilitarà als alumnes d’educació infantil i primària prendre consciència de la seva pròpia capacitat d’expressar-se.

El projecte està concebut com un conjunt de propostes didàctiques per fer a l’aula amb l’ajuda de materials (objectes tridimensionals, imatges i textos) guardats en una caixa.

L’objectiu principal és que tant els alumnes com els mestres gaudeixin de les obres i hi puguin establir un diàleg partint de la pròpia experiència i estimulant el respecte i l’interès per l’art com a mitjà d’expressió, joc, representació i experimentació.

També disposeu d’un pdf amb la guia del professorat.

Tutorial

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *