Final IV Jocs Florals Escolars de Catalunya

El passat dissabte 17 de juny es va fer la cloenda dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya. En aquest acte es van fer públics el guanyador i finalistes d’enguany.

El jurat, per majoria, va decidir atorgar el premi col·lectiu en la Categoria E. Educació especial d’educació secundària obligatòria a l’obra presentada per tres alumnes de l´Institut Santa Eulàlia, de l´Hospitalet de Llobregat, dels Serveis Territorials del Departament d´Ensenyament a Barcelona Comarques. L´escrit en prosa titulat El gran viatge, va ser presentat amb el pseudònim Triplex,

Segons el jurat, l’obra destaca per la imaginació de treballar el text literari a partir del personatge de les formigues amb el valor de la col·laboració i la força del treball en equip. S’hi aconsegueix d’una manera reeixida una interessant aproximació científica en un conte amb un nítid caràcter literari.