Conèixer és estimar. Un projecte APS del Bisbe i l’Escorça a TV2

bisbe1Des de fa 15 anys els alumnes de l’Institut Bisbe Berenguer i l’escola d’Educació Especial Escorça realitzen una activitat que consisteix en que els alumnes de 3r d’ESO i els alumnes de l’Escorça, comparteixen un espai de relació i comunicació.

Aquesta activitat, emmarcada en el currículum del centre, segueix el principis metodològics de l’Aprenentatge i Servei.

Els alumnes de l’institut Bisbe Berenguer preparen, juntament amb el seu professor, activitats pels infants de l’Escorça, tenint en compte les seves capacitats i necessitats.

Amor, aprenentatge per la vida, felicitat, empatia, autonomia, emocions, …són alguns dels aprenentatges que queden reflectits en aquest reportatge i que s’adquireixen al mateix temps que el compromís social.