Taller de dansa escocesa. 28 de setembre, de 17:30 a 19:00

Roser ARGEMI_dances escoceses

Benvolguts i Benvolgudes,

El Servei de Llengües Estrangeres del Departament d’Ensenyament ofereix una sessió de Dansa Escocesa (en anglès) per a professorat de primària i secundària, oberta a tot el professorat que hi estigui interessat, i en especial a professorat d’Anglès, Educació Física i Música.

Es tracta d’una mostra dels tallers que ofereix i organitza el formador, David Vivanco, a centres docents. David Vivanco té una llarga trajectòria en la realització de sessions de dansa escocesa, principalment de Ceilidh, a centres de primària i secundària a Catalunya. D’origen escocès, porta als centres una activitat per als alumnes que inclou dansa, cançons i cultura escocesa tot desenvolupant el treball col·laboratiu i practicant la llengua anglesa. Aquest mateix taller l’ha portat a Espanya, Itàlia, Portugal, Àustria i Alemanya.

El detall de l’activitat és

2002130542  Taller de Dansa Escocesa:Ceilidh

2016-2017 Taller. Primària-Secundària

Del 28/9/2016 al 28/9/2016 ( 2 hores – 1 sessions ) de 17:30h a 19:00h INS Bisbe Berenguer Aprestadora, 49 (L’Hospitalet de Llobregat)

Inscripció: 01/09/2016 – 25/09/2016

El professorat pot inscriure-s’hi fins al 25 de setembre, en aquest enllaç: Taller dansa Escocesa Ceilidh

Les places són limitades, i s’assignaran per ordre d’inscripció. Adjunt trobareu una explicació dels orígens i la funció social del Ceilidh i el vocabulari bàsic que es treballa.

DAVID VIVANCO – Scottish Dancing & Songs in Schools_Ceilidh