“Tastets de Ciència” a l’institut Apel·les Mestres

Alumnes de l’IES Apel•les Mestres han impartit diversos tallers als “Tastets de Ciència”. És un projecte d’aquest centre que ofereix tallers pràctics de ciència a alumnes de 6è de primària de centres escolars propers. Amb aquesta iniciativa, apropen a alumnes de diferents cicles i involucren a les famílies.

Els alumnes de l’Institut aprenen a traslladar els aprenentatges adquirits, a ser més responsables, a treballar en equip i alhora, s’implica als possibles futurs alumnes i a les seves famílies.

Begoña Garcia Crespo és la coordinadora pedagògica de l’IES Apel.les Mestres i explica que “el Tastet de ciència és una iniciativa que neix d’un Projecte Tàndem que teníem amb el Parc Científic de Barcelona i que ara s’ha reconvertit en que els nostres alumnes ofereixen aquests tallers pràctics. És un aprenentatge entre iguals i tots els alumnes aprenen d’una manera diferent”.

Les famílies de l’alumnat de sisè de primària també van tenir l’ocasió de visitar les instal•lacions per poder acabar de valorar si és el centre on volem que els seus fills facin la secundària. El fet de convidar a les famílies, afirma Begoña Garcia, “es basa en que per a nosaltres la família és un pilar important dins de l’aprenentatge. Creiem que és una bona fórmula per implicar-los”

Enllaç al Reportatge a L’H Digital

El Tastet de Ciència s’ha ofert des del 22 fins al 30 de gener