Concursos en anglès: The Fonix i Concurs de teatre Shakespeare del Trinity College

Us informem de dues activitats per si poden ser del vostre interès:

CONCURS THE FONIX – El proper 10 de novembre s’obrirà la inscripció al 10è concurs d’escriptura en anglès the Fonix. És una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius, i s’adreça a tot l’alumnat de qualsevol centre educatiu de l’ensenyament reglat amb seu a Catalunya. La inscripció restarà oberta fins el 15 de gener. Us adjunto, com a novetat, un resum de les tasques a realitzar segons el nivell perquè els docents puguin incorporar d’una manera més pedagògica aquesta activitat a la seva programació.

task-types-local-stage-fonix-catalunya-2017

Més informació

CONCURS DE TEATRE DEL TRINITY – fins el proper 15 de novembre encara esteu a temps d’inscriure el vostre centre al 6è Trinity College London Concurs de Teatre Shakespeare. Aquest concurs s’adreça a alumnat d’ESO, i enguany consistirà a la representació d’escenes de l’obra Romeo i Julieta. Trobareu tota la informació i la sol·licitud de participació a l’enllaç