Projectes APS. Educació per a la sostenibilitat

140611-el-delta-del-llobregat_conferencia

L’Aprenentatge i Servei es una proposta educativa que relaciona processos d’aprenentage amb accions útils per a la comunitat. L’alumnat aprén tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

El proper dimecres 22 de febrer, al CRP del Servei Educatiu, a les 17.30h farem una sessió formativa sobre els projectes d’Aprenentatge i Servei ( i Servei comunitari) que treballen el medi ambient i l’educació per la sostenibilitat.

Parlarem de la metodologia APS, del Servei Comunitari i dels projectes mediambientals per treballar amb l’alumnat, models, experiències, disseny de projectes,…

Aquesta sessió, especialment dirigida al professorat dels centres que formen part de l’A21 escolar o són escoles verdes, està oberta a tot el professorat interessat en el tema.