Cinema al CRP

Altres pàgines d’interés:
  • Cine y educación: Pàgina sobre didàctica del cinema i ensenyament amb cinema. Conté guies i unitats didàctiques i una selecció de pel·lícules per treballar el cinema a l’educació.
  • Cinema en curs.  Veure i fer cinema amb alumnes de 3 a 18 anys, treballant amb docents i cineastes.
  • Drac Màgic: Estudis monogràfics sobre diferents pel·lícules amb orientacions didàctiques i fitxes de treball.
  • Pensar amb el cinema: Guies didàctiques per treballar: cinema i educació infantil; drets dels infants i joves; cinema i ètica; cinema i ciutadania.
  • XTEC Cinema: Pàgina del Servei de mitjans audiovisuals del Departament d’Educació. Conté els següents apartats: Eines, Conèixer el cinema, Cinema i currículum, Experiències, Videoteca en línia.
  • Cinema i educació. Bloc amb guies didàctiques i pel·lícules en ordre alfabètic.
  • Museu del Cinema. Activitats i recursos per a professorat i l’alumnat.