VI Premi Escola, Agricultura i Alimentació ecològica 2018

Ja està en marxa el VI premi escola, agricultura i alimentació ecològica 2018

La inscripció estarà oberta del 4 de juny al 16 de juliol del 2018 i per tal de participar serà necessari presentar una memòria explicativa de l’experiència, d’acord amb les directius indicades a les Bases del Premi.

L’enllaç a la convocatòria és: http://pae.gencat.cat/ca/detall/Article/Premi_EAAE

La comunicació del veredicte del jurat als centres tindrà lloc l’1 d’octubre i l’acte de lliurament dels premis es durà a terme el dia 25 d’octubre a l’Institut Montjuïc de Barcelona, guardonat amb el 1r Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica 2017. Aquest acte es celebrarà en el marc de la Setmana Bio a l’escola, una setmana destinada a la divulgació i el foment de la producció i alimentació ecològiques dins la comunitat educativa.