Maleta ExpressArt. Museu Portàtil

• Què és?

Recurs que fomenta la creativitat i l’expressió oral.
Basat en l’art contemporani com a generador inesgotable d’aprenentatges.
Els materials poden estar vinculats a totes les àrees de coneixement i edats.
Generador d’èxit per a tothom.
Professorat i alumnat aprenen alhora.

Els materials contribuieixen a estimular la curiositat, el desig de saber, d’investigar i d’experimentar dels alumnes d’educació infantil i primària i primer cicle de l’ESO. Els objectes i elements poden ser presentats als alumnes com el contingut d’una capsa de sorpreses, una capsa plena d’objectes sorprenents i elements tridimensionals que arriben des del Museu d’Art Contemporani de Barcelona, perquè els mirin, els examinin i els manipulin.

O bé es pot anunciar des del començament que els materials que conté la caixa del projecte són elements que utilitzen els artistes i que, per tant, ens poden ajudar a conèixer el seu treball…

• Què conté la maleta?

maleta-expressartMaleta de fusta amb rodes, fàcilment transportable.

A l’interior de cada maleta hi ha tres calaixos que contenen figures relacionades amb obres d’art del MACBA, cubs de diferents materials i mides i un saquet amb bales.

També conté una guia didàctica i un CD-ROM interactiu.

Tenim 2 maletes.

• Tutorials

Trobareu tutorials i exemples d’experiències al lloc Expressart del Macba

• Per saber-ne més

Podeu visitar la pàgina del MACBA que disposa d’informació més complerta.