Estada Institut Miquel Martí i Pol

Els alumnes de 4rt d’ESO de l’Institut Miquel Martí i Pol  de Roda de Ter ens han visitat dos dies per concloure tot un treball sobre Canigó que varen realitzar el curs passat. A través de l’activitat Fem el Verdaguer! Excursionisme i Poesia han conegut Sant Martí del Canigó, Sant Miquel de Cuixà i el Conflent guiats pels versos del poema. S’han deixat inspirar per aquestes contrades i com  feu Verdaguer, els alumnes han realitzat fantàstiques poesies, reflex del què han aprés i el què els ha emocionat. Els felicitem per la feina feta i esperem que mai oblidin els versos finals del poema:

..i la tempesta, el torb, l’odi i la guerra
al Canigó no el tiraran a terra,
no esbrancaran l’altívol Pirineu.

dsc09193-collage