Estada Institut la Serra

Crèdit de síntesi intens el que han realitzat els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut La Serra de Mollerussa. Han estat quatre dies intensos de treball interdisciplinari passant, com si fóssim papallones saltant de flor en flor, de la història a les llegendes, de la poesia a la natura, de la geologia al paisatge i sempre sota l’atenta mirada del Canigó. Els alumnes han marxat farcits  d’experiències que els ha de servir per completar el seu treball de síntesi a l’Institut. Us felicitem per la feina que heu fet i esperem veure’ns ben aviat!

DSCN1793.redimensionada
Realitzant un croquis del paisatge des del mirador de Sant Martí del Canigó tal i com feu Verdaguer a l’estiu de 1883.
DSC07873.redimensionada
Analitzant capitells del Monestir de Sant Miquel de Cuixà.
DSC07890.redimensionada
Els participants de l’institut La Serra amb Sant Miquel de Cuixà de fons.